[W2003] Share folderow

Autor: Robert Krassowski <robertkr_at_center.tel.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 19:50:10 MET DST

Witam.

Sprawa dotyczy systemu MS Windows Server 2003 EE. Utworzylem na kilku
folderaxh share, ktory wykorzystywany jest przez aplikacje desktopowa
(do sciagania/zgrywania plikow). Ciagle slysze narzekania uzytkownikow
aplikacji, ze nawiazanie polacznia z serwerem trwa za dlugo (4-6
sekund). Wiem, ze mozna proces ten przyspieszyc. Glowy nie dam, ale
cohdzi tu chyba o to, ze komp sprawdza czy serwer jest czyms zajety...
Prosze pomozcie mi jak proces polacznia sie kompa do serwera mozna
maksylanie przyspieszyc. Najlepiej z punktu widzenia serwera. Nie chce
mi sie latac do 100 komputerow i zmieniac tam jakies profile... Mozna
pominac pewne kwestie bezpieczenstwa, bo wszystko jest w LANie i
niepowolanych userow nie bedzie.

--
Pzdr.
RK