Re: [W2003] Share folderow

Autor: Robert Krassowski <robertkr_at_center.tel.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 07:40:30 MET DST

"Robert Krassowski"wrote in message
news:cgmu8e$1r0$1@inews.gazeta.pl...

> Sprawa dotyczy systemu MS Windows Server 2003 EE. Utworzylem na
> folderaxh share, ktory wykorzystywany jest przez aplikacje
> (do sciagania/zgrywania plikow). Ciagle slysze narzekania
> aplikacji, ze nawiazanie polacznia z serwerem trwa za dlugo (4-6

Udalo mi sie w jakichs sposob obejsc ten problem. Przy logowaniu do
aplikacji juz wtedy nawiazuje polaczenie z komputerem, gdzie
przechowywane sa pliki, dzieki czemu jakos "miesza sie" to z czasem
logowania i jest niewidoczne dla uzytkownika. Potem jak chce
odczytac/zapisac plik, to robi sie to w oka mgnieniu (bo polaczenie
jest caly czas aktywne).

Tylko, ze jest nowy problem :/ Jezeli jest juz nawiazane jakies
polaczenie z serwerem (na inny user/pass), to nie moge tego usunac :/
Probuje to zrobic wydajac komende w VBasicu:

call shell("net use \\serwer\sciezka1 /delete, 0")

Niestety lipa :/ Zreszta jak wywolam CMD i tam wpisze net use itd. to
wypisuje, ze polaczenie nie moze byc znalezione ("The network
connection could not be found"). Tymczasem po zwyklym net use widac,
ze to polacznie jest!

Moze ktos poradzic jak zerwac aktywna sesje, a potem nawiazac nowa, a
innym_uzytkowniku i innym_hasle? Ewentualnie zrobyc drugie polacznie,
choc to chyba jest niemozliwe ("multiple connection").

Dzięki za pomoc.
RK.