Niedawno przesiadlem sie z Win ME na Win2k i mam pare pytan

Autor: martens <martens121WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 19:50:15 MET DST

Witam!!
Tak jak napisalem w temacie przesiadlem sie z Win ME na Windowsa 2000 i nie moge
znalezc i zrozumiec paru rzeczy dlatego pytam:

1)jak wylaczyc automatyczne uruchamianie z plyty CD, bo w poprzednich Windowsach
bylo to tak, ze w menadzerze urzadzen wybieralo sie CD-ROMa (wlasciwosci) i tam
byla opcja - automatycznie uruchamianie czy cos takiego... W Windowsie 2000 nie
moge tego znalezc...

2)Jaka proponujecie wielkosc pliku wymiany - mam 256 RAM??

3)Jak wyrzucic ten globus na pasku zadan - "Badz na biezaco dzieki aktualizacjom
automatycznym"??

Z gory dzieki za pomoc

Pozdrawiam

martens