Re: jaka przegladarka?

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 00:33:44 MET DST

> PS. Kiedys na Netscape 3.0 jechalem ('96) ale potem nastepne wersje
powstaly
> to tak sie slimaczyly ze przesiadlem sie na IE ('98), od tamej pory tego
> smiecia uzywalem, ale tez juz dosc mam. Jak to teraz jest, czy cos sie
> zmienilo? W ogole to jesli porownywac Microsoft z Netscape to ktore
produkty
> (przegladarka i program do emaili ) sa lepsze??

Teraz testuje Netscape 7.2 (chyba najnowszy). Przegladarka jest ciekawa,
moglbym przy niej zostac na dluzej. Natomiast program pocztowy to mnie
denerwuje z lekka. Nie mozna ustawic hasla do programu i nie moge polaczyc
kont, np. majac 2 konta pocztowe to mam tez 2 inboxy, trashe i inne. Ja
chcialbym sciagac maile z roznych kont do jednego inboxu, tak jak to jest w
OE. Takze to mnie denerwuje, przeszukalem wszystkie opcje i nie moge tego
nigdzie zmienic, wiec chyba z gory taki sposob jest narzucony. Generalnie
moglbym pozostac przy OE, ale psychicznie lepiej sie czuje gdy uzywam
programy z tego samego pakietu (czyli albo Netscape albo IE, reszte
wyrzucam).
Moze jacys uzytkownicy Netscapa moga sie wypowiedziec na ten temat czy to
tak musi zostac jak opisalem powyzej.

Wlasnie koncze sciaganie Opery, jestem ciekawy czy mi przypadnie do gustu.

soonic

PS aha jestem ciekawy czy ktorys z tych programow ma kontynuacje sciagania w
razie przerwania oraz czy mozna zrobic pauze i potem dokonczyc
pobieranie...?