Re: jaka przegladarka?

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <spam_goes_here_at_takeda.tk>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 20:57:50 MET DST

On Fri, 27 Aug 2004 15:10:49 +0200, soonic wrote:

> witam
>
> IE jest do bani, to chyba juz kazdy wie (wiesza sie, wolna, wszystkie
> smiecji wchlania, itp. itd.), ale czasem przyzwyczajenie jest silniejsze niz
> atuty lepszej przegladarki.
>
> Chcialbym sie w koncu przeniesc na inna - jaka polecicie (win2k)? (kryteria
> to:
> bezpieczna, szybka i nie majaca problemow z otwieraniem www)

Wydaje mi się, że mogę tu polecić Operę (www.opera.com), bo jest b.
bezpieczna, a szybkość to jej główny atut.

> pozdrawiam
> soonic
>
> PS. Kiedys na Netscape 3.0 jechalem ('96) ale potem nastepne wersje powstaly
> to tak sie slimaczyly ze przesiadlem sie na IE ('98), od tamej pory tego
> smiecia uzywalem, ale tez juz dosc mam. Jak to teraz jest, czy cos sie
> zmienilo? W ogole to jesli porownywac Microsoft z Netscape to ktore produkty
> (przegladarka i program do emaili ) sa lepsze??

Nie za bardzo rozumiem ostatnie zdanie ale jeżeli zamierzasz przesiąść się
na inne programy to polecam:
- Opera - www.opera.com - jako przeglądarka
- The Bat - www.ritlabs.com - jako program pocztowy
- 40tude Dialog - http://www.40tude.com/dialog/ - jako program do newsów