Re: Czy można skasować katalog C:\Windows\TEMP ?

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <spam_goes_here_at_takeda.tk>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 20:25:00 MET DST

On 27 Aug 2004 20:09:02 +0200, hans1 wrote:

> Czy można bez negatywnych konsekwencji skasować zawartość katalogu
> c:\Windows\Temp? U mnie w tej chwili zajmuje on 2 GB a mam mało miejsca na
> dysku C. Jesli mogą być jakies negatywne skutki wyczysczenia tego katalogu to
> jakie?

Jeżeli w danej chwili nie masz żadnego włączonego programu który by tam coś
pisał (np. instalujesz w chwili obecnej jakiś program, lub powiedzmy masz
włączony program który robi jakieś obliczenia i tymczasowo zapisuje sobie
wyniki) to jest bezpieczne.

Oczywiście nie kasuj tego katalogu tylko to co jest w nim.

Tak BTW windows ma narzędzie które czyści ten katalog oraz inne podobne
miejsca, niestety nie mam polskiej wersji windowsa, w wersji angielskiej
nazywa się to "disk cleanup" i znajduje się w:
Start|Programs|Accessories|system tools

po polsku to chyba:
Start|Programy|Akcesoria|Narzędzia Systemowe

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, TLEN: taked4
EMAIL: 5570bmv02@NOsneakemailSPAM.com