Re: Czy można skasować katalog C:\Windows\TEMP ?

Autor: Mundi <black-phenixWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 13:59:34 MET DST

> Jeżeli w danej chwili nie masz żadnego włączonego programu który by tam coś
> pisał (np. instalujesz w chwili obecnej jakiś program, lub powiedzmy masz
> włączony program który robi jakieś obliczenia i tymczasowo zapisuje sobie
> wyniki) to jest bezpieczne.
>
> Oczywiście nie kasuj tego katalogu tylko to co jest w nim.
>
> Tak BTW windows ma narzędzie które czyści ten katalog oraz inne podobne
> miejsca, niestety nie mam polskiej wersji windowsa, w wersji angielskiej
> nazywa się to "disk cleanup" i znajduje się w:
> Start|Programs|Accessories|system tools

> [...]
Jest w sieci dostępny darmowy programik CleanerXP
np. pod adresem:
http://www.idg.pl/ftp/pc_4199/CleanerXP.1.3.230.html
Autor jednak zaznacza, że każdy uzytkownik używa go na własne ryzyko...
Generalnie pliki tymczasowe usuwa się przed zamknięciem systemu, gdy wszystkie
programy użytkowe są zamknięte!!!!!!

Mundi