Re: Jak dobrze zabezpieczyc WinXP?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 17:59:21 MET DST

"Piechu" <piechu1@XXXwp.pl> wrote in message
news:cgnenj$lkb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pierwsze co mi przyszlo do glowy to stworzenie nowego uzytkownika
> "Internet"
> z prawami "uzytkownik" oraz ograniczenie go jeszcze np: do zapisu
> tylko na
> jednej z partycji. Nie jestem w tym doswiadczony, wiec boje sie ze
> jesli zle
> przypisze jakies prawa to cos skopie. Komputer ma 2 partycje, na
> jednej jest
> system a na drugiej dane.

Jak zle przypiszesz prawa uzytkownikowi internet i uznasz, ze najlepiej,
to bys zrobil to jeszcze raz, to usun tego uzytkownika wraz z profilem z
systemu. Poza tym prawa przydzielasz temu uzytkownikowi z poziomu
administratora, wiec nie widze problemu, zeby pozniej pozmieniac.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl