Re: jaka przegladarka?

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 16:54:24 MET DST

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 2004-08-27 15:10 soonic
nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

>IE jest do bani, to chyba juz kazdy wie (wiesza sie, wolna, wszystkie
>smiecji wchlania, itp. itd.), ale czasem przyzwyczajenie jest silniejsze niz
>atuty lepszej przegladarki.
>Chcialbym sie w koncu przeniesc na inna - jaka polecicie (win2k)? (kryteria
>to:
>bezpieczna, szybka i nie majaca problemow z otwieraniem www)

Do wyboru: Mozilla jako cały pakiet albo sama przeglądarka czyli
Firefox. A przyzwyczajenia warto zmienić bo jak popracujesz jakiś czas
na Mozilli to na IE będziesz patrzał krzywo ;-)

>PS. Kiedys na Netscape 3.0 jechalem ('96) ale potem nastepne wersje powstaly
>to tak sie slimaczyly ze przesiadlem sie na IE ('98), od tamej pory tego
>smiecia uzywalem, ale tez juz dosc mam. Jak to teraz jest, czy cos sie
>zmienilo? W ogole to jesli porownywac Microsoft z Netscape to ktore produkty
>(przegladarka i program do emaili ) sa lepsze??

Kpisz czy o drogę pytasz??? Że niby IE lepsze od Mozilli a Outlook od
Thunderbirda(że o The Bat nie wspomnę)? Ciekawe tylko pod jakim względem
- chyba tylko ilości dziur, czasu oczekiwania na łatki i niezgodności ze
standardami.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066