bootowalna płyta z 2003

Autor: Marek Miller <mmiller_at_meil.pw.edu.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 17:20:23 MET DST

Witam,
Chciałem sobie zrobić bootowalną płytę z windowsem 2003 i z dodatkowymi
plikami (poprawki, directx i inne małe i przydatne programy). Robienie tego
typu płyt nie było nigdy problemem (2000, XP) - pojawiał sie SP - pojawiała
sie kolejna płyta. No a z 2003 mam problem. Pogooglałem, bo myślałem, ze
problemem jest położenie pliku boot.ima - kiedyś było 07c0 teraz 0000. Ale i
tak cały czas wyrzuca błąd po wybraniu opcji instaluj, że nie ma pliku
eula.txt, a on jest przecież w \i386 - sprawdzałem. A, oryginalna płyta z
Windowsem jest z msdn (label WIN2003_VLP_PL) i ma możliwość wyboru systemu
(standard i enterprise).
Pozdrawiam
Marek Miller