Re: Problem z Veritasem

Autor: Zdzisław Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 08:29:23 MET DST

W artykule news:cghc6d$u9m$1@opal.futuro.pl,
niejaki(a): Zdzisław Landowski z adresu <codeboy@wp.pl> napisał(a):

> Witam ostatnio pisalkem o komunikacie błedu w Veritasie BE ,
> zwiazanego z brakiem dostepu do skrzynek i wyrzuceniem komunikatu ze
> operacja zakonczyla sie niepowodzeniem,
> Poradzono mi aby zalogowac sie na tym komputerze na konto Veritasa co
> tez uczynilem, ale od tej pory nie wykonuje mi sie archiwizacja
> skrzynek, a przy probie dodania nowego zadania o innym czasie dostaje
> komunikat ze nie moze dostac sie do ustawien bez hasla, proponuje
> abym je zmienil po czym dostaje komunikat " The data was not able to
> be validated"
A wiec tak zrobilem wszystko wg instrukcji Veritasa ze strony supportu:
http://support.veritas.com/docs/234575

a mimo to nadal pisze mi przy delegacji w Exchange ze konto nie ma praw
administratora lokalnego (kopia konta administrator)
A Veritas przy probie uruchomienia backapu pisze tym razem po polsku "Klient
nie ma wymaganaego przywileju"
nadalem w usulagach prawa na to haslo do wszystkich uslug zaczynajacych sie
na BeckupExec, czy jeszcze o jakiejs usludzie zapomnialem , czy co ?

--
pozdrawiam
Zdzisław Landowski vel CodeBoy