Problem z Veritasem

Autor: Zdzisław Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 08:39:13 MET DST

 Witam ostatnio pisalkem o komunikacie błedu w Veritasie BE , zwiazanego z
brakiem dostepu do skrzynek i wyrzuceniem komunikatu ze operacja zakonczyla
sie niepowodzeniem,
Poradzono mi aby zalogowac sie na tym komputerze na konto Veritasa co tez
uczynilem, ale od tej pory nie wykonuje mi sie archiwizacja skrzynek, a przy
probie dodania nowego zadania o innym czasie dostaje komunikat ze nie moze
dostac sie do ustawien bez hasla, proponuje abym je zmienil po czym dostaje
komunikat " The data was not able to be validated"

Ma ktos jakis pomysl ?

--
pozdrawiam
Zdzisław Landowski vel CodeBoy