Re: Zwiechy filmów na Radeonie 9100 (Win2k/XP)

Autor: kuba lewandowski <m4st3r_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 08:46:42 MET DST

> tylko
> e tam bajki pleciesz, pewnie masz kiepskie stery
I się wiesza? A do czego niby mam kiepskie stery?

Ale jak o sterownikach:
- płyta głowna/chipset itp - Via 4in1 4.43 (wersja polecana dla chipsetu przez
Vie, ponieważ nowsze wersje niepoprawnie go obsługują)
- grafika - najnowsze stery ze strony ATI (4,8, próbowane również starsze 4.2,
identyczny problem) WHQL
- dźwięk - sterowniki windowsowe WHQL

Dalej taka pewność? A może najnowsze sterowniki do Radeona tak działąją?