Re: Nowy HD pod XP

Autor: Areh <adres_at_na.dole>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 08:11:00 MET DST

Jacek Wołoszka wrote:

> Użytkownik "Krak" <sq9jdo@poczta.fm> napisał w wiadomości
>>
> Odpalic instalatora z CD
LOL. A czy przypadkiem po kliknięciu PPM na "Mój komputer" nie ma czegoś
takiego jak "Zarządzanie" czy jakoś tak? A tam powinno być "zarządzanie
dyskami". Głowy nie dam za nazewnictwo, bo w tej chwili nie pracuje pod
Windowsem, ale na 100% coś takiego tam jest. Wystarczy poszukać.

--
areh(at)o2(dot)pl
GG: 3598912