Re: W2kPro - problem z logowanie po sklonowaniu partycji systemowej

Autor: Radek Cichy <rc1977_at_wytnij.tlen.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 10:18:40 MET DST

Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> 249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się litera dysku
> partycji rozruchowej (W2k)
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321

Zgodnie z tym, co piszą wystarczy fdisk /mbr :)
Chociaż to dziwne, bo przed klonowaniem ustawiłem przy pomocy PM
wszystkie litery na nowym dysku na (*) czyli chyba nieoznaczone i
myślałem, że po starcie z nowego dysku sam sobie przydzieli poczynając
od C:. Ale może źle rozumiem ten znacznik (*).

> P.S. Najprostsze rozwiązanie: programikiem MBRTool
> http://www.diydatarecovery.nl/~tkuurstra/mbrtool.htm nadajesz drugiemu
> dyskowi identyczny podpis (nt-signature), jak pierwszemu. Potem zajmij
> się skróceniem ścieżki do Useriit.exe, jak w przytoczonym KB, żeby
> uniknąć przygód w przyszłości.

Ściągnąłem. Rozumiem, że powinienem użyć opcji "Write signature bytes" ?
Tego kompa mam w domu a teraz jestem w pracy, więc sprawdzić mogę
dopiero wieczorem.

Dzięki wielkie :)

--
Pozdrowienia