Re: W2kPro - problem z logowanie po sklonowaniu partycji systemowej

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 09:49:42 MET DST

Użytkownik "Radek Cichy" <rc1977@wytnij.tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cgc66e$mjh$1@news.onet.pl
> Witam wszystkich
>
> System W2kPro - 5 partycji, jadna systemowa.
> Zafundowałem sobie większy dysk i chciałem przerzucić bezboleśnie
> zawartość starego na nowy ze zmianą rozmiaru partycji.
> 4 Partycje z Extended skopiowałem normalnie. Partycję systemową
> kopiowałem 3 sposobami : Partition Magic 8, Norton Ghost 2003,
> jednodyskietkowy linux.
> Wszystkie 3 sposoby zaowocowały startem systemu w taki sam sposób.
> Pojawia się okienko logowania i obojętnie jakiego użytkowanika loguję
> błyska przez moment okienko "Ładowanie ustawień osobistych" potem
> [...]

249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się litera dysku
partycji rozruchowej (W2k)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321

P.S. Najprostsze rozwiązanie: programikiem MBRTool
http://www.diydatarecovery.nl/~tkuurstra/mbrtool.htm nadajesz drugiemu
dyskowi identyczny podpis (nt-signature), jak pierwszemu. Potem zajmij
się skróceniem ścieżki do Useriit.exe, jak w przytoczonym KB, żeby
uniknąć przygód w przyszłości.

/odpowiadając zmień px na pl/