W2kPro - problem z logowanie po sklonowaniu partycji systemowej

Autor: Radek Cichy <rc1977_at_wytnij.tlen.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 09:29:50 MET DST

Witam wszystkich

System W2kPro - 5 partycji, jadna systemowa.
Zafundowałem sobie większy dysk i chciałem przerzucić bezboleśnie
zawartość starego na nowy ze zmianą rozmiaru partycji.
4 Partycje z Extended skopiowałem normalnie. Partycję systemową
kopiowałem 3 sposobami : Partition Magic 8, Norton Ghost 2003,
jednodyskietkowy linux.
Wszystkie 3 sposoby zaowocowały startem systemu w taki sam sposób.
Pojawia się okienko logowania i obojętnie jakiego użytkowanika loguję
błyska przez moment okienko "Ładowanie ustawień osobistych" potem
"Stosowanie ustawień osobistych" i ... pojawia się ponownie okienko
logowania.
W archiwum znalazłem opisy takich operacji i nikt nie wspominał o takich
problemach. Ktoś spotkał się z czymś takim ?
O ile jestem w stanie zrozumieć modyfikację jakiś uprawnień czy sum
kontrolnych katalogów w "Documents And Settings" w przypadku PM i
Ghost'a o tyle komenda "dd" pod linuxem raczej nie powinna nic namieszać.
Aha, próbowałem jeszcze zrobić "czystą" instalację na nowym dysku i
przywrócić z kopii zapasowej, ale prawie żden zainstalowany program nie
chciał się uruchomić a na tym mi najbardziej zależy.
Nie wiem co dalej robić a nie uśmiecha mi się ponowna instalacja systemu
tylko dlatego, że mam większy dysk.

--
Pozdrowienia
Radek Cichy