Re: Nieistniejacy plik

Autor: Jan Bartnik <jasko_bartnik_at_op.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 21:05:18 MET DST

Sun, 22 Aug 2004 11:41:48 +0200, Michal Kawecki :

> Jaką znowu kropką na końcu... przeczytaj do końca wątek i artykuły
> podane w linkach - tam jest mowa OGÓLNIE o wszelkiego rodzaju
> nieusuwalnych plikach i katalogach. I o metodach radzenia sobie z nimi.

Przeczytalem i mojego przypadku tam nie bylo. Tworcy windy nie przewidzieli
takich przekretow w systemie jak np. napisanie nazwy pliku po hebrajsku i
odczytanie jej "po polsku".

> P.S. Zrób coś z kodowaniem w swoim czytniku, bo okrutnie psujesz polskie
> robaczki.

Widze ze to nie ja mam jednak problemy z czytaniem tekstu ze zrozumieniem.
Tak sie zlozylo ze portugalskich fistaszkow nie ma w polskim kodowaniu.
Gdybym uzyl iso-8859-2 nazwa pliku, ktora wymienilem stracilaby sens bo
nierozpoznawalny znaczek zostalby zastapiony przez dozwolony w polskim
windowsie jakis inny szuwaks.