Re: Nieistniejacy plik

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 11:41:48 MET DST

Użytkownik "Jan Bartnik" <jasko_bartnik@op.pl> napisał w wiadomości
news:10dx37yoxxxfo.or7gf0xcp92j.dlg@40tude.net
> Sun, 22 Aug 2004 00:19:32 +0200, Michal Kawecki :

> Moze i walkowany ale nie dal odpowiedzi. To nie jest problem z
> plikiem z kropka na koncu. Problem polegal na tym ze plik zostal
> zapisany jako jb5os.gif a w rzeczywistosci nazywal sie jb5ÂŞs.gif. Z
> poziomu windy pomogly dwa sposoby ... ktory prostrzy sam nie wiem.
> 1. Zmiana faktycznej nazwy pliku na ta wyswietlana za pomoca kilku
> polecen asm'a
> 2. del jb5*.*
> :)

Jaką znowu kropką na końcu... przeczytaj do końca wątek i artykuły
podane w linkach - tam jest mowa OGÓLNIE o wszelkiego rodzaju
nieusuwalnych plikach i katalogach. I o metodach radzenia sobie z nimi.

P.S. Zrób coś z kodowaniem w swoim czytniku, bo okrutnie psujesz polskie
robaczki.

/odpowiadając zmień px na pl/