Re: Dziwny problem z karta USB 2.0 pod W2000...

Autor: Malutki_Taki <rychu_at_NSP.koty.org>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 14:38:14 MET DST

Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości
news:cg7cgh$5ha$1@druid.ceti.pl...
[ciach]>
> Dopuszczam mozliwosc taka, ze karta USB jest trefna.
> Chcialem zmienic dzisiaj karte, ale niestety jedyny
> czynny w sobote sklep komputerowy jaki znam akurat
> zrobil sobie wolne. Tak, ze mam do poniedzialku czas
> na dywagacje ;)
>
> Pytanie mam nastepujace - czy sa jakies udokumentowane
> problemy z kartami USB 2.0 (czy samym USB 2.0) pod
> Windows 2000?
[ciach]

Już kiedyś tu o tym pisałęm. Miałem też problemy z kartą USB2.
Przeszukałem sieć pod tym kątem i wszędzie widziałem następujące
porady :

w wolnym tłumaczeniu
"... jak masz kartę na Ali lib VIa , idź i kup sobie na chipsecie
NEC'a , zainstaluj i zapomnij o problemach...". Tak zrobiłem i dopiero Ty
przypomniałeś mi że mogą być problemy z USB2:-)

--
pozdrowienia
RyAn Z.