Re: Klawiatura niemiecka pod Windows XP

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 14:35:14 MET DST

janek napisał w wiadomości
news:cg6905$kvm$4@news.onet.pl
> Witam !
> Mam w parcy Windows XP Prof., klawiature qwerty; nie mam MS Office,
> ale pisze texty po niemiecku i polsku. Chciałbym tak jak ą=alt+a móc
> napisać ë - np ctrl+alt+e, jak to zrobić? znalazłem taki program
> "duch" ale on zamiania np funkcje sziftu na enter i odwrotnie.
> Oczywiście rozwiązaniem nie jest przełączanie klawiatury non toper ...

Z własnego doświadczenia polecam ci to, o czym już wspomniał Jacek*.
http://www.microsoft.com/globaldev/tools/msklc.mspx
MSKLC ma interfejs graficzny, dzięki czemu jest naprawdę prosty w
obsłudze. Ja miałam odwrotny problem - niemiecki system z klawiaturą
qwertz, więc szukałam sposobu na bezbolesne dodanie polskich liter bez
przełączania klawiatury. Nie zmieniałam niczego z wyjątkiem dodania
polskich liter (pod prawy alt, bo tak mi akurat wygodnie). Teraz moge
bez przełączania pisać ąęćłóżź äöüß. :-)

--
Grażyna