OT Exchange

Autor: Zdzisław Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 10:59:54 MET DST

 Witam
wiem ze to nie ta grupa , ale na Grupie o Ex jest tylko czasami Tomek O.
a mi strasznie zalezy na czasie dzis o 5:30 w dzienniku zdarzen dostalem
taki komunikat:\
Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: MSExchangeSA
Kategoria zdarzenia: Monitoring
Identyfikator zdarzenia: 1005
Data: 8/21/2004
Godzina: 10:49:18 AM
Użytkownik: Brak
Komputer: SERWER
Opis:
Unexpected error <<0xc1050000 - Próba zalogowania do komputera programu
Microsoft Exchange Server nie powiodła się. The MAPI provider failed.
Magazyn informacji Microsoft Exchange Server ID no:
8004011d-0512-00000000>> occurred.

Objaw organoleptyczny Nie daje sie zalogowac do Exchange a jak zamontuje w
ESM Mount Store (ktory jest odmontowany) to po wejsciu Outlookiem i tak nie
ma zadnych danych i wogole na serwerze nie widac skrzynek , dysk E (M) jest
zapelniony czyli pliki jakby byly , dysk M zamapowany , pomozcie nie wiem w
ktora strone pojsc :(

--
pozdrawiam
Zdzisław Landowski vel CodeBoy