Re: OT Exchange - jeszcze kilka pytan

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 12:27:58 MET DST

No udalo sie uruchomic Exch2k :)
dzis juz nie bylo telefonu o 7 rano :)

Dzieki Pawle za pomoc :)

a teraz mam male pytanie , jako ze wiem juz jakie tragiczne sa skutki
zapchania bazy, chcialbym wprowadzic limity wiem ze robi sie to w MMC i
ustawia sie przy jakiej wielkosci skrzynki , ma wysylac ostrzezenie o pelnej
poczcie, ale czy gdzies mozna ustawic tresc tego komunikatu ?, Glownei
chodzi o to zeby komunikat byl po Polsku, bo juz wiem cio bedzie sie dzialo
jak ksiegowa dostanie komunikat po angielsku, ostatnio tak skasowala waznego
maiala, bo cos zapytal to ona odpowiedziala Yes.

--
Zdzisław Landowski vel CodeBoy
Athlon XP 1800@(10x200MHz) + 512MB Ram Kingston