Re: Klawiatura niemiecka pod Windows XP

Autor: Wiktor S. <wswiktor_at_poczta.fmv>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 10:46:44 MET DST

1. tak, jak piszesz, to na pewno nie przejdzie, bo prawy alt (czyli altgr)
to to samo co lewy+ctrl. Nie da się więc zrobić że altgr+e=ę, a
altgr+ctrl+e=ë.

2. Gdybyś miał 9x, powiedziałbym

http://grzegorj.w.interia.pl/keyboard/qwerty/opis1.html

Ale możesz próbować przycisnąć autora stronki, żeby zrobił wersję dla XP.

3.

http://www.fonty.pl/index.php?l=4&str=produkty&pid=keyb

ale ceny bandyckie.

4.

zainstalować właściwy układ niemiecki i się go nauczyć...

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm not .fmv