Re: naprawienie bootmanagera winxp

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 11:09:11 MET DST

"McSwirus" <mcswirus@interia.pl> wrote:

> Hej !
>
> A nie wystarczy ustawic aktywnosc na partycje NT?
> BootLoader win98 czy winnt i tak odpala pierwszy
> sektor aktywnej partycji. Jak masz 2 systemy na HDD
> i do tej pory XP odpalal oba systemy, to po reinstalce
> w98 wystarczy aktywnosc ustawic na partycje XP.

Wątpię - instalator W98 zainstaluje pliki startowe
na aktywnej partycji, więc jeżeli zmienisz aktywną
partycję, to uruchomienie W98 nie będzie możliwe.
W98 SE u mnie sam się "dopisuje" do bootloadera, a
jeżeli to się nie uda, to najprostszym rozwiązaniem jest
włożenie płytki z XP będąc zalogowanym do W98.
Po przekopiowaniu plików należy przerwać instalację
XP - zrobić 'porządek' w boot.ini, usunąć przekiopowane
pliki i już. Można też użyć przełącznika setup/ir w czasie
instalacji W98. :)

Piciu