Re: czestotliwosc odswierzania - nt

Autor: Piotr Palusiński <perfekt..inwalid_at_poczta.tp.pl.inwalid>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 17:35:10 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) "Rodi" <wies@polbox.com> napisał(a) w wiadomości
news:cft6au$d3b$1@atlantis.news.tpi.pl...,że:
[...]
> Prosba o pomoc, jakas sugestie.
> W windows NT zmienilem czestotliwosc odswierzania na 85Hz i dupa, czarny
> ekran, monitor pokazuje informacje "signal: no valid". Nie moge powrocic
do
> starej czestotliwosci. Odpalam w trybie vga mam informacje ze
rozdzielczosc
> jest zla zmieniam na mniejsza, zmieniam rowniez odswierzanie na mniejsze
> odpalam test. na niektorych nizszych rozdzielczosciach po tescie mam blue
> screen na niektorych przechodzi mi test - daje ok. Jak zwykle pisze ze
chce
> [...]

Poszukaj w Rejestrze wartosci "RefreshRate"=85 --> ustaw odswiezanie
Bedzie wystepowala w trzech miejscach
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Class\Display\
0000\DEFAULT
itd....
(mozna poszukac w archiwum, pisalem o tym kilkakrotnie)
Ponadto jak znajdziesz wpis "ModeRefreshRateList" , to go usun.

lub
dokonaj zmian, modyfikując plik Boot.ini (zrób kopie)
W sekcji [operating systems] dopisz po /fastdetect, przełącznik /basevideo,
co bedzie wyglądało tak:
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows NT"
/fastdetect /basevideo

Spowoduje, że Win uruchomi się ze standardowym sterownikiem VGA.
Po wejsciu do systemu, usun wstawiony przełącznik.

--
Piotr Palusiński
Błąd staje się błędem, gdy rodzi się jako prawda.