czestotliwosc odswierzania - nt

Autor: Rodi <wies_at_polbox.com>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 16:56:20 MET DST

Witam

Prosba o pomoc, jakas sugestie.
W windows NT zmienilem czestotliwosc odswierzania na 85Hz i dupa, czarny
ekran, monitor pokazuje informacje "signal: no valid". Nie moge powrocic do
starej czestotliwosci. Odpalam w trybie vga mam informacje ze rozdzielczosc
jest zla zmieniam na mniejsza, zmieniam rowniez odswierzanie na mniejsze
odpalam test. na niektorych nizszych rozdzielczosciach po tescie mam blue
screen na niektorych przechodzi mi test - daje ok. Jak zwykle pisze ze chce
restart - restartuje i dalej dupa "signal: no valid"

Prosze o jakies sugestie.
Moze jakis konkretny klucz w rejestrze? bo moze w trybie vga nie ustawia mi
tego nowego odswierzania i moze ustawic na sile w rejestrze. jezeli mozliwe
to ktory klucz

z gory dzieki za wszelkie info i sugestie

Rodi