Re: Personal Firewall / Dziwny adres DNS

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 17:07:45 MET DST

W wiadomości: cfl8j2$i5l$1@news.onet.pl,
Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Marek Janaszewski (USUN_TO. z adresu!) <USUN_TO.j_marek@gazeta.pl>
>
> Przejżyj ten plik w hex edytorze albo ostatecznie notatniku, może
> znajdziesz coś ciekawego.

Witam!

Znalazłem taki tekst na początku:
THIS IS AN ENGINEERING SAMPLE - USE AT YOUR OWN RISK
Please type in your command shell: rundll32 <path to this DLL>,Uninstall

Tak się składa, że nakryłem plik o takiej samej zawartości uruchomiony jako
wtyczkę do IE. Dopiero konsolą naprawczą udało mi się go pozbyć. Przy
zamykaniu systemu odtwarzała odpowiednie wpisy w rejestrze. Zwykłe programy
nie mają takich funkcji samonaprawczych. A zamknięcie .dll-kie to nie taka
prosta sprawa jak procesu.

Więcej o samy działaniu programu nic nie wiem, więc jeśli chcesz mogę go Ci
wysłać.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski