Re: Za drogi MS WinXP PRO!!!

Autor: Munidi <black-phenixWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 16:31:16 MET DST

> Windows XP nie jest jedynym dostępnym system operacyjnym. Nie stać Cię
> na Windows XP PRO? To polecam:
>
> http://fedora.redhat.com/
> http://www.gentoo.org/
> http://www.aurox.pl/pl/
> http://www.suse.com/
>
> Zawsze irytowali mnie ludzie, którzy chcieli dyktować innym, za jaką
> cenę powinni sprzedawać swoje produkty...

> A mnie irytują tacy monopoliści jak MS ORLEN czy TPSA którzy chcą dyktować
ceny zwyklym użytkownikom i mamy to co mamy - najdroższe paliwo od kilku lat i
najdroższe rozmowy telefoniczne i masz wybór albo kupujesz paliwo lejesz i
jedziesz albo rowerek (podobnież dobrze wpływa na myślenie i nie będziesz
narzekał na drogie paliwo, polecam przejazd rowerkiem z zakopca nad morze skoro
piszesz nie stać ciebie na .... to sa inne środki np lokomocji)...