Re: Za drogi MS WinXP PRO!!!

Autor: Mundi <black-phenixWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 16:54:23 MET DST

> Windows XP nie jest jedynym dostępnym system operacyjnym. Nie stać Cię
> na Windows XP PRO?
>
> PWP wydawca programu LEX (program do obsługi prawnej) twierdzą, że ich
oprogramowanie chodzi tylko pod systemami z roddziny MS WIN a najlepiej jak
byłby to WINXP PRO, konsultanci firmy PROKOM autora programu Płatnik
kategorycznie zastrzegają, że do uruchomienia programu PŁatnik i jejgo stabilnej
wymagane jest środowisko MS WIN najlepiej WINXP PRO, YDP -producent
oprogramowania do nauki języków obcych do korzystania ze swoich programów zaleca
środowisko MS WINDOWS a najlepiej WINXP PRO

>To polecam:
>
> http://fedora.redhat.com/
> http://www.gentoo.org/
> http://www.aurox.pl/pl/
> http://www.suse.com/
>

>MOŻE NAPISZ te swoje wynurzenia o innych systemach operacyjnych DO PROKOM-u ,
PWP czy YDP a oni Ci kulturalnie napiszą, że nikt z ich klientów nie dzwonił
nie pytał o wersje ich oprogramowania pod Linuxa!!!!! Oni uważają, że normalni
klienci powinnni używać WIN2000 lub WINXP, aby oprogramowanie działało stabilnie...