Re: Za drogi MS WinXP PRO!!!

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 11:13:24 MET DST

Mundi wrote:

> Polsce jest zdecydowanie za drogie, może przy cenie 20 zielonych za licencje
> WINXP Pro skończyłby się problem piractwa systemów operacyjnych w firmach.

Windows XP nie jest jedynym dostępnym system operacyjnym. Nie stać Cię
na Windows XP PRO? To polecam:

http://fedora.redhat.com/
http://www.gentoo.org/
http://www.aurox.pl/pl/
http://www.suse.com/

Zawsze irytowali mnie ludzie, którzy chcieli dyktować innym, za jaką
cenę powinni sprzedawać swoje produkty...

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl