czyzby wirus albo inne g....

Autor: Tomek <tomek_pup_at_(usun_to)wp.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 08:09:21 MET DST

Witam i bardzo prosze o pomoc.
Od pewnego czasu pojawil sie pewien klopot na moim kompe z win XP.
razu pewnego szukalem czego po sieci i wpadlem na jakas stronke ktora
zaczela mi otwierac kilkadziesiat innych okienek zwykle o tematyce xxx
ktorych nie moglem pozamykac wiec zresetowalem maszyne i juz. od tego czasu
pojawily sie takie o to problemy:
1. menager zadan stracil wszystkie swoje zakladki a zaostala tylko ta ktora
wyswietla otwarte aktualnie programy (nie makladek o uzyciu procesora itd)
2. polegly programy typy GG (odpala sie ale przy probie wyslania
czegokolwiek wyrzuca ERROR 7 cokolwiek to znaczy), Eskimos (wyrzuca caly
czas komunikat o przekroczeniu limitow bramki mimo ze na 100% nie zostaly
one przekroczone), Outloook nie moze polaczyc sie z serwerem grup
dyskusyjnych news.onet.pl (poczta dziala),
3. caly czas cos ustawia mi samowolnie strone startowa przegladarki
(niestety nie spisalem adresu a w tej chwili korzystam z innego kompa)
4. ad-aware znalazl jeden wpis rejestru i jakis programik ktore wywalilem
ale skutku zadnego to nie przynioslo. antywir nic nie znalazl. pousuwalem
wszystkie pliki tymczasowe, cooki, historie wyszukiwarki.
jezeli macie koncepcje gdzie lub czym tego szukac to prosze o porade.
niestety moja wiedza na temat funkcjonowania tego ustrojstwa jest zbyt mala
zeby sobie z tym poradzic a perspektywa kolejnego formatu mnie strasznie
wkurza.
pozdrawiam!!!!

--
Tomek