Win XP i problem z przelogowaniem

Autor: Dafi <dafi_at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 08:13:28 MET DST

Witam.
Wczoraj zapragnalem przelogowac sie na innego uzytkownika
wszystko bylo by w porzadku gdyby nie to ze sysytem
odrazu mnie wylogowal. Spojrzalem do "Computer Management"
kliknalem na wybranego usera na ktorego chcialem sie zalogowac
i jak chcialem przejsc na zakladke "Memeber Of" wyskoczyl
komunikat:
"The following error occurred while attempting to read properties for the
user nazwa_usera:

The Workstation service has not been started."

Nie wylaczalem zadnych serwisow w sumie chyba nic nie robilem, jedyne
co pamietam to bylo zainstalowanie na MS Virtual PC innego XP'ka.
Szukalem servisu o w/w nazwie ale nie znalazlem (moze zle szukalem:))

Tego samego dnia rano instalowalem SP2, ale po instalacji nie mialem
zadnych problemow zeby sie zalogowac na innych uzytkownikow.

Dodam ze mam wlaczone szybkie przelaczanie uzytkownikow.

Ktos zna rozwiazanie mojego problemu?
prosze o pomoc
Pozdrawiam