Re: Dylemat na temat upgrade - mala korekta

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 10:18:13 MET DST

CodeBoy wrote:
> w Tej chwli jest tak.
> 1 maszyna PE 2650 z SBS 2000 z 25 licencjami na tym jest postawione
> Exchange , Kontroler Domeny, Serwer Plikow, Serwer wydrukow, My SQL
> Chce kupic 2 maszyne z win2003 serwer i chce na nia postawic Exchange
A gdzie domena?
Pytanie do MSa czy jak masz SBSa to możesz DRUGIEGO Exchange postawić obok?
Ja nie wiem.

> nie ruszajac reszty, czyli wywalam normalnie exchange z tamtego
> komputera pytanie czy tak sie da.
Raczej nie. Disable serwisów - jak najbardziej.

> czy musze zastepowac SBS 2000 systemem Windows 2003
Tak.

> ISA to to co robi za firewalla ? dziekuje mam Cisco , jakos MS nie
> ufam jako firewalowi ;)
ISA jako drugi firewall, stojący za firewallem ;-), a bardziej proxy do
sieci.
(skoro masz już tego SBSa to po co ma leżeć na półce ;-) na "składaka" go )

> Ps. rozbierznosc liczby licencji wynika z tego ze skrzynek dzis mamy
> 25 a uzytkownikow 20
> i zawsze te 5 skrzynek bedzie do przodu.
Szczęściarz

JM