Re: SERVICES.EXE używa 100% procesora !! :((

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 22:12:01 MET DST

W wiadomości: cfb66n$4d$1@news.onet.pl,
Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Marek Janaszewski (USUN_TO. z adresu!) <USUN_TO.j_marek@gazeta.pl>
>
> A co ma reinstalacja do ustawień? Ja mówię o reinstalacji a nie o
> formacie.

Witam!

A to takiej reinstalacji mówisz, na istniejący system. Raczej mam takie
sobie doświadczenia. Poza tym procesie takiej reinstalacji są także
nadpisywane pewnych ustawienia w rejestrze. Nie jestem pewien czy wszystkie
programy po tym będą nadal działać i także czy nie będą wymagać
reinstalacji. Może najpierw należy wypróbować "sfc /scannow". Ale pewno i to
nie pomoże.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski