Re: XP SP2 - jak to bedzie?

Autor: Jacek_ <jackson_at_pf.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 21:43:07 MET DST

latet napisał:

> [...]

mozesz do tego uzyc Partition Magica PowerQuesta jest tam opcja 'split',
ktora dzielisz istniejace partycje, mozesz od razu zmniejszyc istniejaca
partycje od gory i tam utworyzc nowa, program automatycznie przeniesie
tam istniejace pliki ze starej partycji, chociaz jesli masz w pelni
zapelniona ta 'stara' partycje to bedziesz to musial robic na raty:),
albo przeniesiesz dane na ten czas na inny dysk (lub cd-rw)

lepiej uzyj upsa, bo jak braknie pradu chocby na sekunde to
prawdopodobnie bedziesz mial o wiele wiecej roboty:)
u mnie na przyklad wczoraj po poludniu braklo pradu na ok. sekunde,
kompa sie oczywiscie wylaczyl, radio np. nawet nie 'zauwazylo';)