Re: rejestr+winnt+winxp

Autor: Pawel Borkowski <sonbubu_at_USUN_TE_SMIECIwp.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 18:43:43 MET DST

W artykule <cfat43$k8d$2@inews.gazeta.pl> Tomasz Onyszko napisał(a):

> Odpal regedt32, ustaw sie na galezi ktora chcesz podlaczyc (np HKLM)
> File Import Hieve albo cos takiego

Moment :) Oczywiscie wszystko robie na WINNT (d:/Winnt) I chce
podejrzec wszystko co mozliwe z rejestru windowsa XP (d:/Windows)

I to co mi mowisz to ma wygladac:
Start => Uruchom => regedt32 ? Jak probuje odpalic regedit.exe z
d:/Windows/regedit.exe to wyskakuje mi jakis blad :)
Jak to bedzie potrzebne to napisze jaki ;)

Pozdrawiam
        Pawel

*	Pawel Borkowski			*
*		GG: 1394061		*