Re: SERVICES.EXE używa 100% procesora !! :((

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 16:49:16 MET DST

W wiadomości: cf93ft$mok$2@news.onet.pl,
Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Chyba nie jest to takie straszne?

Witam!

Reinstalacja, czasem jest. Zależy od komplikacji konfiguracji. Do tego
dochodzą ustawienia w wielu programach, jeśli ma być wygodnie.

Niestety, jak się na tym zastanowić nie ma ostatecznego rozwiązania tego
problemu. Z punktu widzenia komputera to jest tylko program, algorytm. A czy
dany program, w tym instalator coś psuje czy nie, jest to tak samo
uzasadnione działanie jak inne. Dla sprzętu jest wszystko jedno. Zatem albo
będzie stosować programy, które są sprawdzone pod każdym względem, albo
system będzie nakładał jakiś kaganiec na programy. W innym wypadku
instalując coś w systemie wierzymy temu programowi czy coś zepsuje czy nie.
A w Windows jest wiele punktów styczności wielu programu, zatem możliwości
psucia jest wiele. Z drugie strony taki system stanowi jednolite środowisko
pracy. Programy mogą rozszerzyć system o nowe funkcje.

Wydaje mi się, że na tym polega problem z potrzebą reinstalacją systemu.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski