Re: Excel na odwrót

Autor: sg <alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 18:01:06 MET DST

Użytkownik "kozli" <pkosla@op.pl> napisał w wiadomości
news:0c9d.00000cda.4118c5ed@newsgate.onet.pl
> [...]
> Wyliczam w Excelu place netto z placy brutto ( nie w Polsce, ale
> sytem rownie pogmatwany) i dziala ok, ale ja potrzebuje aby Excel
> wyliczyl mi jaka powinna byc pensja brutto jesli podam mu pensje netto.
> Czy jest w Excelu jakas mozliwosc, zeby to zrobic w prosty sposob i
> sprawnie dzialajacy? Moge oczywiscie wpisywac w pensji brutto coraz
> mniejsza lub wieksza wartosc, az zobacze na licznki pozadana pensje
> netto, ale ja chce zeby Excel sam to zrobil.Prosze o pomosc i z gory
> dzieki,

No, nie jestem pewien czy nawet 'solverem' da radę. Zwróć uwagę na
to, czy w pewnych miejscach licząc z brutto na netto nie ma zaokrągleń
(np. do pełnych złotówek lub dziesiątek groszy) albo obcinania groszy.
Jak są to chyba nie da rady bo nie zgadniesz od jakiej kwoty zaokrąglił
albo ile groszy obciął.
Oczywiście policzysz z wmiarę dużą dokładnością ale nie dokładnie więc
zależy do czego to potrzebne.

--
Pozdrawiam,                         "It doesn't think. It doesn't feel.
Sławek                                         It doesn't laugh or cry.