Re: ASP i polaczenie dwoch domen

Autor: Jacek Wołoszka <jacekw_at_grochowski.com.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 18:04:46 MET DST

> to sa dbf (dBase) w innej domenie - kopiowanie replikowanie nie wchodzi w
> gre
> musi byc stan pliku na biezaco wyswietlany na www,
> dolozenie IIS_domena na tamtym takze nie wchodzi w gre
> moge jedynie na swojej domenie ustawic z jakiego konta ma ciagnac
> ja ustawie dostawce na OLEDB to \\iptamtegoservera\udzial\katalog
wyswietla
> brak dostepu
> ale czy to konto IIS_domena przypadkiem nie dziala tylko wtedy gdy jest
> dostep anonimowy wlaczony
> tu wykluczona jest taka sytuacja

> [...]
Ogolnie nie robilem nigdy takiego cuda ale reasumujac tak to wg mnie
wyglada:
-ustawienie zamiast dbf jakiegos serwera baz danych co mnie wydaje sie
pomyslem najrozsadniejszym + o niebo lepsza wydajnosc takiego rozwiazania
-jesli to sa dwie rozne domeny bez zaufania to raczej odpada odpalenie IIS
na koncie maszyny z dbf, tak samo autoryzacja Windows odpada
-mozna by probowac w ASP uwierzytelnic sie za pomoca ADSI na drugim
sprzecie ale szczerze mowiac nie wiem czy to bedzie dzialac
Jak juz napisalem nie robilem takiego cuda miedzy dwoma domenami wiec moze
ktos inny wpadnie na lepszy pomysl :).....