Re: ASP i polaczenie dwoch domen

Autor: =KBP= <wyrzuc_at_to.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 13:52:17 MET DST

Użytkownik "Jacek Wołoszka" <jacekw@grochowski.com.pl.wytnij_to> napisał w
wiadomości news:cfa6cu$kfs$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "=KBP=" <wyrzuc@to.pl> wrote in message
> no ja bym tak IIS nie uruchamial.....
> rozumiem ze nie jest mozliwe odpalenie bazy i IIS na jednym serwerze- bo
> by sprawe zalatwialo
> Plain text to tez raczej sredni pomysl.
> Mam pytanko - nie mozesz tego pzreniesc na jakie serwer baz danych (MySQL,
> MSDE)
> Mozna by autoryzacje zrzucic na baze i byloby lepiej.
> Ewentualnie przeniesc tego dbf do lokalizacji innej niz InetPub dac ISS
> dostep do tego katalogu i pozwolic na anominowe odpytywanie bazki.
> [...]

to sa dbf (dBase) w innej domenie - kopiowanie replikowanie nie wchodzi w
gre
musi byc stan pliku na biezaco wyswietlany na www,
dolozenie IIS_domena na tamtym takze nie wchodzi w gre
moge jedynie na swojej domenie ustawic z jakiego konta ma ciagnac
ja ustawie dostawce na OLEDB to \\iptamtegoservera\udzial\katalog wyswietla
brak dostepu
ale czy to konto IIS_domena przypadkiem nie dziala tylko wtedy gdy jest
dostep anonimowy wlaczony
tu wykluczona jest taka sytuacja

chce dostep ustawiac na zasadzie dostepu do plikow *.asp serwera a on z
kolei musi skorzystac
z jednego konta na innym serwerze
mam IIS 5.0 z Win2000Server i w opcjach uwierzytelnianie nie znalazlem
niczego procz mapowania
certyfikatow - ale tego akurat nie potrzebuje