Re: Dylemat na temat upgrade

Autor: Jacek Stelmaszczyk <steq_at_polbox.com>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 10:22:03 MET DST

"Zdzisław Landowski" <codeboy@wp.pl> wrote:

> co to za skrot PERC ?

Kontroler RAID-owy w serwerach Dell.

> czemu Raid 5 to zly pomysl do Exchange ?

Moglibyśmy długo dyskutować...
Poszukaj informacji na temat wydajności Exchange Servera i zalecanych
konfiguracji dyskowych.
Pierwszy z brzegu dokument tłumaczący podstawy:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&familyid=5b135312-bbbe-402e-9e2d-3b7b0820d2f4

> Mozliwe ze ten serwer jest zle postawiony nie ja go stawialem efekt jest
> taki ze dziala tragicznie wolno , uslugi wstaja jak im sie podoba

Z Twojego opisu wynika, że na 100% jest źle postawiony.

--
Jacek