Re: Dylemat na temat upgrade

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 10:26:14 MET DST

Zdzisław Landowski wrote:

> Dzieki , ale musze ten wydatek jakos uzasadnic , mozesz napisac co przemawia
> za taka wersja
> i wtedy musze kupic jak dobrze rozumie 2x win2k3 serwer ?
> Prosilbym o rozwiniecie tematu :)

1. Kontroler domeny, to sprawa oczywista, na dobrą sprawę powinno być
ich dwa.
2. Exchange zarządza pamięcią w taki sposób, że nie jest wskazane
używanie go na serwerze plików
3. Serwer plików powinien mieć duży cache, co znowu nie robi dobrze dla
Exchange (SQL zresztą też).

Ewentualnie możesz połączyć kontroler domeny z serwerem plików,
natomiast Exchange i fileserver albo Exchange i AD to nie jest dobry pomysł.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl