Re: Dylemat na temat upgrade

Autor: Zdzisław Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 09:55:11 MET DST

"Jacek Stelmaszczyk" <steq@polbox.com> wrote in message
news:cf9ujj$26e0$2@news2.ipartners.pl...

> Trochę dziwny powód...
> Mam ponad 20 PE2650, na większości z nich działa W2K i nie mam problemów.

> Masz PE2650 z sześcioma dyskami?
> Dorzuć 2 GB RAM i przynajmniej przekonfiguruj PERC-a, RAID 5 pod Exchange
> kiepski pomysł.

Dokladnie z 5 na stale, jeden jest bez raidu backup stacji klienckich i
profile

co to za skrot PERC ?
czemu Raid 5 to zly pomysl do Exchange ?
Mozliwe ze ten serwer jest zle postawiony nie ja go stawialem efekt jest
taki ze dziala tragicznie wolno , uslugi wstaja jak im sie podoba

--
pozdrawiam
Zdzisław Landowski vel CodeBoy