Re: Dylemat na temat upgrade

Autor: Jacek Stelmaszczyk <steq_at_polbox.com>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 09:47:54 MET DST

"Zdzisław Landowski" <codeboy@wp.pl> wrote:
> w tej chwili w firmie mamy SBS2000 , ale nie spisuje sie za dobrze
> najprawdopodobniej dziala na za nowym sprzecie

Trochę dziwny powód...
Mam ponad 20 PE2650, na większości z nich działa W2K i nie mam problemów.

> 3. Wariant W2k3 Server + Druga maszyna z Exchange 2003

Najbardziej zalecany jest oczywiście wariant 3. Wszystko zależy od budżetu i
tego jakie składniki SBS wykorzystujesz.

> Na serwerze stoii witryna intranatowa z wykorzystaniem MySql

No to jeszcze osobna maszyna pod intranet ;-)

> Maszyna to Dell PE 2650 , 2GB ram , 6HDD SCSII w Raid 5, 2 Procesory Xeon
> 2,4GHz

Masz PE2650 z sześcioma dyskami?
Dorzuć 2 GB RAM i przynajmniej przekonfiguruj PERC-a, RAID 5 pod Exchange to
kiepski pomysł.

--
Jacek