Re: w2000 + linuks = boot_w2k_WYKANCZA_DYSK !

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <spam_goes_here_at_takeda.tk>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 05:31:21 MET DST

On Sat, 31 Jul 2004 22:58:36 +0200, azbest wrote:

> a czy nie robiles pzypadkiem ostatnio konwersji z fat na ntfs ? czy
> sprawdzales innymi programami niz chkdsk ? (to gowno akurat jest
> ostatnia rzecza ktora pozwolilbym uruchomic systemowi), a moze po prostu
> sprawdz dysk (o ile ma s.m.a.r.t'a) programikiem hdd health. Jest
> darmowy (home use), a jak nie mozesz znalezc wal na priv.

zainstalowałem ten hdd health, przy zabawie vmware, (konkretnie kopiowanie
dużego pliku z emulowanej maszyny na dysk spowodowało pewne problemy)

hdd health teraz mi prognozuje, że dzień końca mojego dysku ma być dzisiaj,
chociaż teraz widzę, że jak się uspokoiło to dzień przesunął na jutro,
trochę będę się bał włączyć jutro komputer ;)

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, TLEN: taked4
EMAIL: 6d3cq1u02@NOsneakemailSPAM.com