Re: w2000 + linuks = boot_w2k_WYKANCZA_DYSK !

Autor: 0x <0x_at_nie-smiec.gazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 11:39:13 MET DST

Dariusz Kuliński / TaKeDa <spam_goes_here@takeda.tk> wrote in
news:17mvi168alzel$.dlg@stupidworms.takeda.tk:

> hdd health teraz mi prognozuje, że dzień końca mojego dysku ma być dzisiaj,
> chociaż teraz widzę, że jak się uspokoiło to dzień przesunął na jutro,
> trochę będę się bał włączyć jutro komputer ;)

Przy ktorym konkretnie parametrze?
Ta data T.E.C. wynika z obserwacji jak sie zmieniaja parametry na
przesztrzeni dluzszego czasu i zaraz po zainstalowaniu niewiele to ma
wspolnego z prawda... Zreszta trafnosc tego przewidywania sam programik sobie
wyznacza, spojrz na zkladke "Health" a nastepnie na wskazanie "Prediction's
precision" - na poczatku jest to jakies 25% a potem w miare obserwowania
pewnosc przewidywania wzrasta a TEC staje sie coraz odleglejsza data.

--
0x