Re: XP - użycie procesora 100%

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 16:05:30 MET DST

"aktywny " <aktywny_news@gazeta.SKASUJ-TO.pl>,
'Mon, 9 Aug 2004 13:16:21 +0000 (UTC)', napisał(a):

>Witam grupę,
>zwróciłem się z pewnym problemem na grupę poświęconą 95/98 ale okazało się
>ntg, mimo wszysyko otrzymałem wskazówki, problemu jednak nie udało się
>rozwiązać, poniżej opis:
>
>Od jakiegoś czasu obserwuje dziwne zjawisko, otóż podczas kopiowania z płyty
>na dysk użycie procesora wzrasta do 100%, co praktycznie uniemożliwia
>korzystanie z programów działających w tle. Ot choćby winamp, który działa
>wolniutko. Jestem niemal przekonany, że kiedyś było inaczej, mogłem swobodnie
>kopiować dane z płyty, jednoczśnie oglądając np film.
> [...]

- Wylacz podczas nagrywania inne programy, uslugi - Winamp, antywirus,
p2p...
- Zdefragmentuj pliki do nagrania
- Sprawdz jaki proces zuzywa CPU i wyeliminuj przyczyne
- Nagrywarka tez powinna miec ustawione DMA
- http://www.cdrinfo.pl/
- http://www.cdrinfo.pl/cdr/artykuly/
- http://www.cdrinfo.pl/cdr/artykuly/podlaczenie/ideconf.php3
- http://www.cdrinfo.pl/forum_.php

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Człowiek, który uśmiecha się gdy sprawy idą źle, myśli o