Re: Nieistniejące pliki na partycji NTFS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 17:42:45 MET DST

Użytkownik "Dariusz Kuliński / TaKeDa" <spam_goes_here@takeda.tk>
napisał w wiadomości news:1kllzil9al04j.dlg@stupidworms.takeda.tk
> [...]

No to mamy krańcowo rozbieżne doświadczenia ;-). U mnie pliki i katalogi
z kropką dają się usuwać, kopiować, przesuwać, a także przemianowywać.
Oczywiście po wyłączeniu obsługi długich nazw plików w TC. DOS Navigator
także sobie z nimi bezproblemowo radzi.

> sprawdzałem, nie działa.

Sorry. Składnia ma być nieco inna, było zresztą w jednym z artykułów, do
których podawałem odnośnik. U mnie np. działa polecenie del
\\?\e:\test. , a także rmdir \\?\e:\test1.

P.S. Czy masz włączone tworzenie krótkich nazw 8+3 w NTFS?

/odpowiadając zmień px na pl/