Re: "podzielnosc uwagi komputera"

Autor: van Gogh <vangogh_at_vo.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 21:58:11 MET DST

> a ja mam rozwiazanie jesli troszke programujesz...
> zakladasz hooka na klawiature, jesli zostanie nacisniety jakis klawisz, to
> informacje o nim wysylasz do odpowiedniego okna (winamp, lub inny program,
nie
> musi byc aktywne). mozesz nawet pracowac w edytorze tekstu a do sterowania
> winampem uzyc jakiejs niewykorzystywanej przez edytor kombinacji klawiszy
(w
> przypadku worda troszke trudno znalezc nieuzywana kombinacje, ale da sie)
>
> pozdr.
> zieliq

Jesli chodzi wybor klawiszy do obslugi winampa (badz innego playera) to nie
byloby najmniejszego problemu poniewaz do dyspozycji jest cala klawiatura
(do rownoczesnie uzywanego programu wykorzystuje tylko myszke).
Z programowaniem niestety jestem na bakier wiec raczej sobie nie poradze.
Ale dzieki za info.

pozdrawiam
van Gogh